16 mars 2011

Fina saker till köket

Hamnade in på Nordljus och hittade där fantastiska saker till köket. 
Gillar de söta hjärtformarna som kan användas till mycket. Perfekt till en paj, eller varför inte servera kakor i? Jag är svag för uttrycket "CARPE DIEM", fånga dagen som det står på denna glaskupa även den med texten muffins skulle vara fint att servera kakor i och är framförallt väldigt praktisk. Speciellt på sommaren då vi sitter ute i trädgården. Det händer allt för ofta att getingar och andra små kryp gärna smakar på mina bakverk, tänk vad besvikna de skulle bli om det är ett lock i vägen. Men tur för oss som vill ha våra kakor ifred.



Jag har alldeles för få burkar hemma att kunna stoppa mina kakor i. Burkarna från Nordljus med texten Cake är stilrena och enkla men ändå såå fina. Dessa burkar är något jag kommer önska mig framöver.



Jag kan länge sitta och titta runt på Nordljus. Det finns så mycket fina saker förutom till köket finns det bland annat kläder, ljus och saker till barnrummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar