12 december 2010

Pepparkakor

Har varit borta under veckan och har därför varit dålig på att göra inlägg. Har därför inte heller hunnit att baka. Men innan jag åkte hemifrån gjorde jag en pepparkaksdeg och tog med mig lite av den. Några pepparkakor blev därför bakade i veckan som gått. Nu har jag även fått reda på att mina pepparkaksformar som jag vann är på väg med posten. Bidrar med några av mina pepparkaksbilder.



Är inte den bästa kvalitet men får duga så länge tills jag får nya idéer... 
Nu är det pepparkakshus bygge på G, i år har jag tänkt gör två stycken. Får se om jag lyckas, för uppgiften är inte lätt kan jag lova... 
Så fort jag har lyckats kommer bilder upp.

3 kommentarer:

  1. Det luktar så gott när man gräddar pepparkakor

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig julkänsla man fick av pepparkaksfilmen =)

    SvaraRadera
  3. Hanna-Vad kul! Då gick min tanke fram! :) Synd bara att det är så dålig kvalitet. Försökte via youtube men vet inte riktigt hur man får in filmen på bloggen sen.

    SvaraRadera