19 november 2010

Min första beställning

Under måndagen och tisdagen var det full verkstad hemma i köket. Hade fått min första beställning, och den skulle levereras på onsdag morgon. Beställningen var till ett gäng lärare, närmare bestämt 35 st.
Jag tycker det var super kul att de ville beställa av mig fast jag är väldigt ny och inte har räknat med att få några beställningar. Nu hoppas jag att det kommer fler!


Beställningen bestod av

Cupcakes "ChokladCitron" - Gjord på chokladmuffins, fylld med lemon curd
topping gjord på ljus chokladmousse.
Cake balls, Oreo


Har fått positiv respons, så dessa tre godsaker kommer att fortsätta göras framöver.

2 kommentarer:

  1. Vilken affärsidé! Starta eget?

    SvaraRadera
  2. Kanske vore något, men ser det här mest som en hobby just nu. Kanske kan bli i framtiden.

    SvaraRadera